12 April, 2010

Bismillah

Sudah tiga hari saya berada di Kota Singa.

Keadaan saya? Minta didoakan agar cepat sembuh seperti sediakala.

Cuma untuk masa ini, saya tidak ada keinginan untuk berbicara panjang dengan sesiapa.

Mohon maaf, andai khidmat pesanan ringkas yang dihantar tidak berbalas, sapaan melalui Yahoo Messengger tidak dilayan (saya tidak online sebenarnya) dan apa jua komentar di facebook saya cuma menjawab dengan senyuman tanpa kata-kata dan kadangkala saya hanya mendiamkan sahaja dan menjawab bila mana saya rasakan perlu.

Saya masih terus berjuang untuk kesihatan saya dan beberapa perkara lain.

Lalu saya rasa saya perlu menyepi dan menyendiri buat seketika.

Sunyi dari sebarang bicara.

Sepi dari sebarang berita.

Insya Allah, saya akan kembali....

0 Comments:

Post a Comment