04 January, 2010

Bismillah

Semester baru sebenarnya sudah bermula sejak dua minggu yang lalu. Cuma saya sahaja yang baru memulakan semester pada hari ini lantaran perlu menyelesaikan beberapa perkara dan menghadiri Seminar Takhrij al-Hadith di UM pada 30 & 31 Disember lepas.

Semester kali ini pastinya berbeza dari semester-semester yang lepas. Ini kerana pengajian saya secara kerja kursus sudah selesai dan kini hanya perlu menumpukan pada penulisan disertasi. Dan Alhamdulillah, pagi tadi saya mendapat khabar gembira. Proposal yang diusulkan telah diluluskan oleh pihak jabatan.


Saya akan memulakan penulisan saya pada bulan ini. Semoga Allah s.w.t permudahkan segala urusan saya. Allahumma Amin.

**************************

Untuk adik-adik (BANAT) Jabatan Pengajian al-Quran dan al-Sunnah (Tahun 3)

Jika ada sebarang permasalahan dan kemusykilan untuk PENULISAN ILMIAH, boleh bertemu dengan saya dengan terlebih dahulu menghubungi saya melalui YM (alqamariah@yahoo.com)

Sekian

Wassalam

0 Comments:

Post a Comment