18 September, 2009

Bismillah

Di sini saya ingin membuat satu pengumuman penting.

Saya tidak lagi menggunakan email alqamariah@yahoo.com

Emel tersebut telah dicerobohi dan sebuah emel menggunakan nama saya telah disebarluaskan untuk mendapatkan wang melalui emel tersebut.

Saya sendiri tidak dapat me'log in' ke emel itu lantaran password saya telah diubah ke password yang lain dan sebarang akses yang berkaitan dengan Yahoo seperti Yahoo Messengger, Myblog log, dan kesemua yahoogroups yang saya buka termasuklah maktabahalhadith, ukhwahiptqm dan alsagoffiyyat_44, tidak lagi dapat saya masuki.

Justeru itu, jika sekiranya anda mendapat sebarang emel dari alqamariah@yahoo.com, harap diabaikan kerana yang menghantar emel tersebut bukanlah saya.

Walau apapun, saya masih boleh dihubungi melalui emel dan Yahoo Messengger di sakinah.saptu@yahoo.com

Sekian.

Harap Maklum.

0 Comments:

Post a Comment