05 April, 2009

Assalamualaikum kepada pembaca setia blog umairah-sh. Mungkin anda berasa resah kerana saya tidak mencoretkan sesuatu semenjak menjengahnya bulan April dan mungkin juga anda jemu berulang kali ke sini tetapi masih lagi tidak ada perkara menarik yang saya perkatakan dan kongsikan.

Maafkan saya.

Saya sedang sibuk menghabiskan dua lagi tugasan saya sebelum bermulanya peperiksaan pertama saya di pengajian Master ini. Jadi minggu ini dan tentu sahaja minggu-minggu yang seterusnya, saya agak kelam-kabut sedikit. Dan fikiran saya juga agak terganggu kerana memikirkan beberapa perkara yang memerlukan saya untuk berfikir dan menimbangkannya dari pelbagai sudut.

Hmmm....Doakan saya agar dipermudahkan segala urusan.

Apapun pada hari ini, saya hanya dapat berkongsi dengan semua kata-kata yang saya kira amat menarik untuk direnungkan bersama yang terdapat di video ini.

Lihatlah dan hayatilah...

Semoga bermanfaat =)



P/S: Teringat kata-kata yang sering saya coretkan untuk suami saya:
"Ketahuilah ...kasihku padamu hanya keranaNYA jua"

0 Comments:

Post a Comment