26 February, 2009

Bismillah

Saya baru pulang dari SEMINAR TAKHRIJ HADITH PERINGKAT KEBANGSAAN 2009 yang bertempat di Masjid Wilayah, Jalan Duta, Kuala Lumpur Anjuran Jabatan Kemajuan Islam Malaysia dan Jabatan Pengajian al-Quran dan al-Sunnah, Universiti Kebangsaan Malaysia.



Keletihan membuat persiapan untuk seminar dan berseminar masih terasa walau seminar hanya dijalankan sehari sahaja.

Beberapa hari sebelum seminar saya hanya sempat melelapkan mata 3 atau 4 jam sahaja lantaran menyiapkan tugasan dan tanggungjawab yang diberikan untuk seminar.

Dan malam ini, saya katakan dengan tegas pada diri saya:

Saya perlu berehat!

Dengan itu, blog ini juga akan berehat untuk seketika setelah saya 'sembuh' dari keletihan dan kesibukan yang amat sangat.Doakan untuk saya agar dipermudahkan segalanya.

Jurulapor seminar sesi pagi

0 Comments:

Post a Comment