31 December, 2008

Bismillah

Alhamdulillah, sudah sehari saya bergelar Pelajar Siswazah (Master) Pengajian Islam Universiti Kebangsaan Malaysia. Pada minggu pertama ini, saya agak sibuk walaupun kuliah belum lagi bermula. Ini kerana saya perlu membuat persediaan untuk menghadapi ujian demi ujian yang telah dijadualkan untuk pelajar siswazah dan untuk diri saya pula ada ujian lain yang perlu diduduki kerana berdaftar sebagai pelajar antarabangsa.



Dengan itu, saya ingin menyusun sepuluh jari kepada mereka yang menghantar emel kepada saya atas kelewatan memberikan respon atau jawapan. Terima kasih kerana sudi menghantar pandangan, persoalan dan permintaan untuk mendapatkan nasihat. Emel-emelnya sudah saya baca, cuma saya masih belum berpeluang untuk menjawab emel-emel tersebut. Insya Allah, apabila semua urusan saya selesai, saya akan cuba membantu anda yang memerlukan pandangan, jawapan dan bimbingan.

Doakan agar segala urusan saya dipermudahkan.

Sekian.

Salam mesra dari saya yang kini berada di Kolej Ungku Omar, Blk 8W, Universiti Kebangsaan Malaysia.

0 Comments:

Post a Comment