02 December, 2008

Bismillah

Bulan Disember sudah menjengah. Dan saya faham apa maknanya. Saya akan kembali ke dunia belajar saya tidak lama lagi.Tentu sahaja dunia belajar saya pada kali ini tidak akan sama dengan yang lalu. Tempatnya sama dan jabatan pengajiannya juga sama tetapi tidak bererti segalanya akan sama.

Sepanjang 6 bulan berada di kota Singa, masa lapang itu tidaklah saya habisi begitu sahaja. Banyak yang saya pelajari dan lakukan walaupun ada beberapa perkara masih lagi terbengkalai di tangan saya. Ya, 6 bulan terlalu cepat berlalu. Dan kini saya hanya punya masa 19 hari sahaja sebelum berhijrah ke istana ilmu.

Sepanjang dua minggu yang lalu hinggalah ke hari ini saya diulit dengan kesibukan yang amat sangat. Atas sebab itu, blog ini tidak dihiasi dengan sebarang coretan yang terkini. Ditambah pula dengan keadaan kesihatan yang tidak beberapa baik, lalu saya lebih memilih untuk berehat daripada duduk di hadapan komputer setelah pulang dari kerja.

Saya kira ini sahaja yang dapat saya coretkan untuk semua. Terasa sungguh lemahnya penulisan ini. Doakan untuk kesihatan saya. Insya Allah, saya akan kembali untuk menarikan jari-jemari saya selepas Hari Raya Aidiladha.

Wassalam


"Eii..gembiranya saya waktu tu..heheh. Allahumma Anta al-Shaafi, laa shifa a illaa syifauk syifaan laa yu ghaadiru saqama"- sekadar gambar hiasan :D

0 Comments:

Post a Comment