04 September, 2008



Bismillah

Salam Ramadhan untuk semua.

Saya agak sibuk di sepanjang bulan Ramadhan ini. Mungkin blog ini terpaksa saya 'sepikan' seketika. Saya memohon jutaan maaf andai ada permintaan-permintaan untuk menulis terpaksa saya tangguhkan lagi. Insya Allah, sepertimana yang saya pernah nyatakan dahulu, saya tidak akan mengecewakan setiap permintaan.

Seperti mana yang tertera di dalam Aktiviti Ustazah Sakinah Sepanjang Bulan Ramadhan, pada setiap Isnin hingga Khamis selepas solat Zohor saya berada di Masjid Darul Ghufran untuk sesi tadarus bersama Muslimah. Bagi anda yang sudi untuk mengikuti sesi tadarus ini,jemputlah hadir untuk bersama-sama saya mengalunkan ayat-ayat suci al-Quran al-karim. Dan selepas Asar pula saya meneruskan sesi tadarus bersama Fatayat Ghufran di tempat yang sama.

Atas sebab itu, masa dan kesempatan saya untuk duduk lama di hadapan komputer agak terhad. Jika ada sebarang pertanyaan atau untuk menyampaikan sebarang pesanan, boleh taip di ruangan 'Salam Ukhwah' di blog ini atau anda boleh emelkan kepada saya di alqamariah@yahoo.com

Sekian...hingga berjumpa lagi.

Wassalam

0 Comments:

Post a Comment