29 August, 2008

Terima Kasih

Bismillah

Terima kasih kepada anda yang sentiasa menanti agar saya meng'update' blog ini. Malah bukan itu sahaja, ada yang sampai meng'sms' saya agar menuliskan tentang perkara yang ingin sekali dibacanya. Cuma masalahnya, saya terikat dengan masa yang amat tidak mengizinkan begitu juga dengan kesihatan yang seperti biasanya, kadangkala ok..kadangkala tidak ok =) Allahu Musta'an.

Alhamdulillah, kuliah-kuliah yang dikendalikan oleh saya sudah di garisan penamatnya. Dengan itu, Insya Allah, saya akan cuba mengusahakan dan meluangkan masa untuk lebih menulis.



Doakan untuk saya, kerana BUKAN MUDAH UNTUK MENULIS DARI HATI. Banyak perkara yang perlu saya muhasabahkan diri dahulu, melihat, merenung dan mendalami agar lebih merasai dan dapat dirasai.

Hingga di sini dahulu. Insya Allah kita bertemu di lain penulisan dan saya tidak akan mengecewakan setiap permintaan.

Wassalam =)

0 Comments:

Post a Comment