15 August, 2008



mmm...saya tidak ada apa yang hendak dikatakan tentang konvokesyen ini. Cuma saya agak sedikit terkilan kerana majlis yang diharapkan dapat menemukan saya dan rakan-rakan menjadi yang sebaliknya. Selesai sahaja majlis, entah ke mana sahaja rakan-rakan saya semuanya bertebaran. Hanya beberapa orang sahaja yang dapat ditemui dan saling mengucapkan tahniah. Ramai yang meng'sms' ingin bertemu dengan saya tetapi keinginan hanya tinggal keinginan semata. Tidak mengapalah, saya faham masing-masing sibuk mencari ahli keluarga dan ingin cepat pulang mungkin.

Apapun, dikesempatan ini saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada diri saya (hehe) dan adik-adik saya yang telah berjaya menamatkan pengajian dan telah memperolehi Ijazah Sarjanamuda Pengajian Islam dengan kepujian.

0 Comments:

Post a Comment