26 July, 2008

Mistik....

Hari ini saya telah 'berjalan-jalan' menziarahi file-file lama saya di dalam komputer.hehe. Seronok juga baca assignments lama-lama dari semester 1 hinggalah ke semester saya yang akhir. Hai..rindu nak buat assignment ke? mmm...lebih kurang macam tu lah... Apapun, sebenarnya saya nak berkongsi dengan semua yang menziarahi blog saya dengan satu tugasan yang diamanahkan kepada kumpulan kami yang bertajuk Unsur-unsur mistik dalam masyarakat Melayu. Tugasan ini adalah untuk subjek Tamadun Islam dan Tamadun Asia. Untuk presentationnya kami telah membentang kertas kerja tersebut dengan satu video yang amat unik bagi saya. hehe...saya tahu siapa yang ada di dewan kuliah pada waktu itu tentu sahaja teringat-ingat bagaimana saya dan rakan-rakan membuat pembentangan untuk tajuk tersebut. Sehinggakan ada di kalangan pelajar lelaki memanggil saya "Ustazah mistik!!" Ish..jangan main-main tau.Tajuk ni penuh nostalgia dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan oleh saya dan ahli kumpulan saya. Mana tidaknya, sampai ada ahli kumpulan yang histeria kononnya kerana buat research tentang tajuk ini. Wah...amat mencabar sungguh! Macam cerita di dalam filem pula kan?



Apapun, bagi anda yang sudi untuk melihat video tersebut, boleh lah klik di sini. Selamat menonton! (Tapi kalau takut...jangan lihat,tau!)

0 Comments:

Post a Comment