27 April, 2008

Saya dibelenggu kesibukan yang amat sangat.
mmmm...sedang dalam fatrah meng'edit' tesis. Sepanjang masa di hadapan komputer...
Aduiiiiiiii...mata saya dah bengkak ni...heheh

Tak boleh..tak boleh...kena habiskan jugak sebelum 9 Mei!

Kalau saya tertekan, tentu adik-adik saya lagilahhhhhhh tertekan.Heheh.
Oklah..dalam keadaan yang seperti ini, saya sememangnya tidak ada idea untuk menyusun kata ...

Kepada Adik-adik saya: Syuhada, Basirah, Haslinda, Sa'adah, Nabilah, Faridah Hanim, Suzana dan yang lain-lain (kalau saya nak sebut satu-satu..sampai esok pun tak habis...heheh) ok...kita boleh buat yang terbaik. Berusaha dan terus berusaha untuk melakukan yang terbaik. Tidak ada siapa yang dapat membantu kita, melainkan kita sendiri yang berusaha. Ok...tidak ada masa untuk bersembang..tidak ada masa untuk fikirkan yang lain. FOKUS...FOKUS!!!.

Inilah keadaan bilik saya. Tak terurus....hehheh

0 Comments:

Post a Comment