18 April, 2008

Minggu peperiksaan akan melanda UKM bermula 21 April ini.

Saya mengerti...pelajar-pelajar hadith tahun tiga, kebanyakannya dalam kekalutan dan keresahan..
Maklumlah..banyak kerja yang perlu diselesaikan. Ditambah lagi dengan projek ilmiah(tesis) yang entah bila akan selesai. Yang pastinya 26 Mei adalah tarikh akhir penghantaran projek ilmiah untuk Siswa/wi Ijazah Sarjanamuda Fakulti Pengajian Islam 2007/2008.

Saya sendiri...masih dalam kepeningan
persediaan untuk peperiksaan masih lagi tergendala...
Apapun..buat masa ini kemungkinan saya terpaksa berhenti menulis untuk blog.

Untuk adik-adik saya yang sama-sama akan menduduki peperiksaan: saya doakan kejayaan untuk semua. Selagi ada masa dan tenaga selagi itu kita perlu berusaha.

Kita jumpa di dewan peperiksaan pada hari Isnin, Rabu dan 5 mei nanti. Bit taufiq Wan Najah :)

Sekian,Salam kasih dari saya di makmal komputer Fakulti Pengajian Islam,UKM.(Sedang menanti ketibaan ustaz Azwira (penyelia projek ilmiah)...saya stress ...heheh)

0 Comments:

Post a Comment