04 September, 2007

Aku baru pulang dari Jabatan al-quran dan al-Sunnah.Menampal artikel Seminar al-Sunnah di notice board jabatan.Sebenarnya sekarang ini, aku sedang singgah sekejap sahaja di CC UO, untuk mengesahkan jadual masuk peperiksaan.mmm..exam last 23 November..wah!!!lambat lagi lah balik S'pore!!Pelajar tafsir dengarnya exam terakhir mereka 19 November.Fuh!mcm biasalah,budak hadith selalunya lambat habis exam.Apapun..strategi perlu bermula.habiskan semua assignments then study untuk exam.Nanti cuti raya ni,nampaknya kena bawalah, semua buku-buku dan nota-nota. Rabbi yassir.

Hah!ada gambar menarik nak kongsi dengan semua cuba tengok gambar ni?



inilah, tangga tinggi nak naik ke blok aku.penat tau, angkat barang2 nak naik tangga ni.Selalunya Ajid lah..yang jadi mangsa angkat barang2 aku. Bila aku tanya Ajid. "Ajid, are you okay? Boleh angkat tak?"


Dengan selamba Ajid menjawab:"kalau tak boleh pun,Ajid kena angkat jugak!" heheheh.kesian Ajid.

Berikut adalah gambar bilik kesayangan aku di UO, suka duka sendirian tanpa teman disisi:












Oklah...jumpa lagi bila ada perkara yang ingin dikongsi wassalam...

0 Comments:

Post a Comment